Benvingut al blog de UDC Palafolls

Benvingut a UDC Palafolls!!!

En aquest blog podràs trobar informació sobre el Poble de Palafolls, actualitat política, què s’està coent en l’ajuntament, què es vol fer en el futur, etc... i podràs seguir les nostres opinions sobre tot el que passa en el nostre municipi.

Però, no només és un blog on trobar informació, tothom està convidat a expressar les seves opinions de diverses formes, participant en una enquesta, deixant un missatge, o comentant algun dels articles que s’hi publiquin.

Esperem els vostres comentaris!!!

dijous, 21 de juny del 2012

Carta a CDC



Benvolgut CDC,

Encara recordo quan ens varem conèixer, tot eren somriures i bones intencions, semblava que junts seriem forts i que aconseguiríem lidiar amb qualsevol entrebanc que ens trobéssim pel camí.

Però només va ser un miratge, un cop em vas tenir tot va canviar. Allò de mi que un dia et va  fascinar, va passar a fer-se insuportable per a tu, aquells gestos que et van captivar, ara et molesten, i perquè no dir-ho, la meva empenta i valentia ara els trobes amenaçadors.

Primer em vaig enganyar pensant que passaves per un mal moment, - tot s'arreglarà -, em deia una veu dintre de mi, però no ha estat així. Poc a poc t'has anat distanciant i no has fet cas dels meus intents per apropar-nos, intents que es varen convertir en crits, tot i saber que molts no ho aprovarien, però ho havia d'intentar, jo si creia amb nosaltres.

Ha passat gairebé un any i tot i cridar fins deixar-me la veu cada dia que passa estem mes separats, ni recordo l'ultima vegada que ens vam asseure a parlar. Prens decisions sense comptar amb mi i sóc l'últim en assabentar-me de la feina que fas amb d'altres. Em sento utilitzat, menyspreat i el que és pitjor, tinc la sensació que al teu costat no podré fer res de tot allò que em vaig proposar fer amb tu.

Ara em trobo sol, no m'esperava, no m'hagués imaginat mai, que la família que em va donar el seu nom ( UDC ), el qual he dut amb tant d'orgull, també em gires l'esquena. He intentat explica'ls-hi que aquesta unió m'està destrossant, que no em permet complir amb els meus, els nostres, objectius. He intentat explica'ls-hi que sento com poc a poc em vaig apagant i que si no desfaig aquest matrimoni ben aviat no quedarà res de mi. Però no em volen escoltar i em donen llargues i excuses per evitar el que és inevitable. Sembla que per ells és mes important guardar les aparences i els interessos del grup, que fer allò que ens dóna sentit, ajudar i intentar ser útils a quelcom més important que nosaltres.

Crec que ha arribat el moment de prendre una decisió, ha arribat el moment de ser jo mateix i per això amb aquesta carta t'adjunto els papers de divorci. Mai hauria pensat que aquest moment podria arribar, però és una decisió que poc a poc m'has anat empenyent a prendre.

Com no tinc el suport dels que considerava que eren els meus, marxo totalment sol i amb un altre nom. Espero començar una nova etapa que em permeti ser jo mateix, sense lligams i que em permeti dedicar-me al que realment m'interessa, el meu poble. Serà una etapa molt dura, però no m'espanta ni el que puguin dir, ni la feina que em queda per endavant, més aviat em dona forces el saber que ara si podré ser jo mateix.

Molts em diuen que és un error, que amb aquesta decisió no arribaré gaire lluny, però no puc continuar així. Haig de lluitar per tot el que crec, per fer el que amb tu no he tingut ni tant sols l'oportunitat d'intentar fer, i si al final no ho aconsegueixo, si al final fracasso, al menys ho haure intentat amb totes les meves forces.

Del que estic totalment convençut és que no vull continuar amb allò que no ens durà a enlloc. No vull, dintre d'uns anys, mirar enrere i tenir la sensació d'haver agafat el camí més còmode ( el que m'intenten imposar ), i que potser podria haver fet alguna cosa més, alguna cosa que m'hagués fet ser útil de veritat.

Ha arribat el moment d'acomiadar-me, de tot cor et desitjo que et vagi bé, i que quan els nostres camins es tornin a creuar podem parlar cordialment, sense rancúnies i amb la vista posada al que ens interessa de veritat, Palafolls.

Adéu,
Ex-UDC Palafolls nou GMP (Grup Municipal Palafollenc)

P.D.: si vols saber de mi em podràs trobar a gm-palafollenc.blogspot.com o al correu gm.palafollenc@gmail.com

54 comentaris:

  1. És l'hora dels adéus i ens hem de dir: Adéu siau germans, dem-nos les mans senyal d'amor, senyal de pau.

    Crec que es la millor desició que heu prés. Ja era hora. A partir d'ara a començar de 0.

    Enhorabona, ens veiem a l'altre blog.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies Jordi,

      Ha estat una decisió difícil però de veritat que creiem que si volem fer alguna cosa positiva pel poble ens aviem de separar.

      En breu estarà el blog de GMP actiu ( gm-palafollenc.blogspot.com ), us hi esperem a tots allà.

      Salutacions,
      GMP

      Elimina
  2. Buenos días: No me lo podía creer ayer mientras escuchaba a vuestro presidente. Con un par de huevos.
    Bienvenidos, y tener por seguro que os seguiremos de cerca, palafolls necesita un cambio es evidente y me alegro muchísimo como palafollenc que sea ahora.

    Albert

    ResponElimina
    Respostes
    1. Albert,
      Moltes gràcies pels teus ànims.

      Esperem no defraudar-vos i que poc a poc ens anem coneixent. Creiem que el fet de no dependre de ningú ens permetrà centrar-nos en el municipi de Palafolls, que és el que ens interessa.

      Hi ha moltes coses a millorar, a nivell municipal, i no només grans coses sinó petites coses que sovint passen desapercebudes però que cal tenir en compte.

      Poc a poc anirem fent les nostres propostes veureu a què ens referim.

      Salutacions,
      GMP

      Elimina
  3. No ha estat una decisió fàcil, ni tan sols presa a la lleugera, després de successives cartes privades i mails demanant reunions de federació, informació, i col · laboració conjunta tant en les decisions plenàries com en qualsevol tipus de decisió que afecti el grup de CiU PLF, i veure com el silenci, el no voler saber res d'UDC PLF es la qualitat principal del fer de CDC PLF.

    Ha arribat el moment de prendre decisions i replantejar-se si mereix o no la pena seguir amb una pantomima inútil plena de mentides i pilotes fora, on membres de CDC PLF s'atreveixen a manipular la veritat i mentir lliurement a Palafolls, no fent-se càrrec de la seva responsbilitat política, ni tan sols entre els membres de CDC PLF hi ha concordança amb el que dir, demostrant-ho en diverses ocasions en entrevistes a ràdio Palafolls la Seva descoordinació en bases a la informació que es radia per les ones.

    Nosaltres hem format un grup independent on hi ha persones de diferents idelogias polítiques, religioses, culturals i socials, les quals tenim un demoninador comú que és: PALAFOLLS, EL NOSTRE POBLE.

    I treballarem conjuntament per palafolls i els palafollencs. No ens serà fàcil, ho sabem, intentaran desacreditar-nos, manipular la informació que donem etc ...

    Però som un equip compacte de gent del poble, que lluitarem pel nostre projecte que és el de tots :(Tot per Palafolls).

    GMP (Grup Municipal Palafollenc)

    ResponElimina
  4. Que huevones sois. jejejeje

    Muy bien, ahora si que hablaremos de otro modo.

    Os felicito por el gran cambio y paso dado.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Natalia,

      Gràcies per les felicitacions.

      Ens veiem en el nou blog que obrirem ben aviat gm-palafollenc.blogspot.com.

      Salutacions,
      GMP

      Elimina
  5. Hola sóc Didac.

    Encara no he pogut escoltar a Jordi Bonastre parlar per la ràdio, però amics meus si ho han fet, coincidint en què la seva entrevista ha estat molt d'acord al futur que podem tenir tots en palafolls.

    Dir que UDC i CDC han perdut persones molt valuoses, persones que es veu la seva integració, preocupació i passió pel treball polític.

    Jo com a veí de Palafolls m'alegro molt que formeu un nou partit amb veïns d'aquí, de diferents ideologies com he llegit i que es faci d'una vegada una oposició en condicions, es que ho fareu bé, i per descomptat que el meu suport ja el teniu.

    Didac

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dídac,

      Gràcies pel teu suport.

      La veritat és que en aquests moments ens dóna força llegir comentaris com el teu. Sabem que no ho tindrem fàcil i que ara més que mai toca treballar dur.

      La intenció és formar un grup de gent del poble que tinguin ganes de millorar-lo, als quals només prometem molta feina, i el suport d’una gent molt implicada amb aquest projecte, res més.

      Esperem que això sigui suficient per poder començar a fer petites coses i poc a poc anar creixent per fer-ne de grans.

      Per cert Dídac, si vols formar part d’aquest grup ja saps que seràs benvingut.

      Salutacions,
      GMP

      Elimina
  6. Esteu segurs del que feu?

    Políticament esteu "morts", sense el suport d'un gran partit com CiU no aconseguireu res.
    Us esclafaran com una formiga, i sereu la riota del poble.

    Joan

    ResponElimina
    Respostes
    1. Joan,

      Ja ens han avisat d’aquesta possibilitat, però creiem que és la por de qui vol tenir un futur en la política i de qui vol treure’n profit.

      Per contra, nosaltres no aspirem a tenir un lloc en un gran partit, ni un seient en una Diputació o Consell Comarcal. Nosaltres volem treballar pel nostre poble, volem el millor per ell i la seva gent, i estem convençuts que de seguir igual no haguéssim tingut l’oportunitat d¡intentar-ro fer.

      Preferim ser la riota del poble i arriscar-nos a que ens esclafin, però a canvi tenir la oportunitat de treballar, que amagar-nos rere unes sigles.

      Val a dir que al igual que molts ens han comentat el mateix que tu, molts altres ens han felicitat i ens han fet arribar el seu suport.

      El temps dirà què passarà, però ja et dic que per nosaltres, sigui quin sigui aquest futur, ja em guanyat. Ara podrem fer coses, podem ser nosaltres sense altres interessos i com a únic objectiu tindrem el nostre municipi.

      Salutacions,
      GMP

      Elimina
  7. Convergència lamenta la marxa d’Unió
    Per Ràdio Palafolls ⋅ juny 22, 2012 ⋅
    Els membres d’Unió Democràtica de PLF van anunciar ahir que deixaven el partit i muntaven una formació nova i independent.Els fins ara socis de federació nacionalista, Convergència Democràtica, han lamentat la marxa dels membres d’Unió. Tot i això, el president de Convergència a la nostra localitat, Josep Maria Botella, considera que podria tractar-se d’una excusa per crear una nova formació política deslligada a CiU.Feia mesos que els dos socis de la federació mantenien diferències, fins el punt que Unió qüestionava la decisió dels seus regidors a l’Ajuntament a través d’internet. Botella coincideix en apuntar a una manca de comunicació en la degradació de la relació dels dos partits, però explica que els membres d’Unió no van intentar acostar posicions i solucionar l’encaix de les dues formacions. Diu el president de Convergència a PLF, que mai van trucar per demanar una reunió i solucionar els problemes.Els exmembres d’Unió, han decidit fundar un nou partit anomenat Grup Municipal Palafollenc amb la intenció de presentar-se a les properes eleccions municipals.


    Estaria be que publiqueu les cartes a CDC.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Anònim,

      Per nosaltres no hi ha cap problema en publicar-les, però sense el consentiment de CDC creiem que seria una falta de respecte.

      Us ven assegurem que vam demanar tenir reunions, això si, vam exigir que fossin profitoses i per això necessitàvem la informació que no se’ns ha fet arribar.

      Salutacions,
      GMP

      Elimina
    2. Bon dia.
      En primer lloc m'agradaria agrair el suport que estem rebent dels veïns i seguidors del blog. La decisió d'anar per lliure i crear un partit ha sigut difícil i veure que tanta gent està amb nosaltres ens dona l'empenta que necessitem per poder seguir treballant pel poble. És cert tal com diu en Joan que el futur que ens espera és complicat però si som capaços de millorar alguna cosa, per petita que sigui, estarem més que satisfets i sabrem que tota la feina i els esforços fets hauran valgut la pena.
      Per altre banda que almenys per la meva part i crec que parlo també en nom de molts companys crec que no es el moment de rebatre el que ha dit el president de CDC a radio Palafolls, gairebé tothom que ens ha seguit o ens coneix personalment sap com han anat les coses i començar un debat amb l'única finalitat de veure qui ha sigut el culpable de les nostres desavinences esta fora de lloc.
      El Grup Municipal Palafollenc ha nascut amb la finalitat que es la de servir al nostre poble, estar al costat dels nostres veïns i treballar perquè cada dia Palafolls sigui una mica millor.
      De nou moltes gràcies a tothom i en especial amb meus companys de partit.

      Jordi Bonastre

      Elimina
  8. Palafollenc del camp

    Bona nit. Jordi t'has precipitat en una decisió equivocada, t'envoltes de persones inútils i ineptes políticament parlant i et deixes entabanar.
    Ets un bon noi però et trobes molt verd, et cal disciplina, i respecte sobretot amb convergència que t'ha donat tot.
      no tinc res més a dir.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona nit.
      Gracies per lo de bon noi, pero m'agradaria aclararir un parell de coses...no ens hem precipitat (utilitzo hem perque no es una decisió només meva sinó de un grup), crec que justament ho hem fet quan calia fer'ho (almenys es el que pensem, logicament ens podem equivocar, com tothom...).
      En segon terme, el de la disciplina... Saps el treball que hi ha darrera d'aquest blog o del facebook??? Son moltes hores creu-me, i per aixó es necessita molta disciplina.
      I per ultím, fes el favor de no insultar als meus companys ...ja que parles de respecte aplicat el conte.

      Elimina
    2. Palafollenc del camp,

      Sóc un dels inútils i ineptes dels quals fas referència, però alhora també sóc respectuós, treballador i honrat, al igual que la resta dels meus companys.

      Tu t'amagues darrere un pseudònim per insultar, i et permets en un mateix paràgraf ser irrespectuós i demanar respecte alhora, lo qual significa que no ets gaire valent, i en cara menys coherent. Per això, lluny de sentir-me ofès el que m'envaeix és un sentiment de commiseració cap a la teva persona.

      Per últim voldria agrair-te el teu comentari. Per les teves paraules entenc que deus ser com a mínim un simpatitzant de CDC, amb lo que quan la gent el llegeixi encara entendrà més la nostra decisió.

      Salutacions,
      Xavier Roselló

      Elimina
    3. Bon dia.

      És una opinió més, com ja he dit abans no confio de comentaris que no tenen cara i ulls i s'amaguen sota pseudònims per cert originals.

      Però contestaré pel temps que portes usant aquest nik i crec que es qui hi ha darrere del, i ja t'ho dire cara a cara també.

      Tens raó potser sigui una inútil políticament parlant, ningú neix ensenyat, tots mereixem demostrar si som o no inútils, i només el poble pot donar-nos aquesta oportunitat.

      També donar-te la raó Jordi és un bon noi, una persona excel · lent, i un bon polític, et contestaré amb un exemple molt senzill:
      Jordi Bonastre ha suat molt la samarreta de unió, i s'ha vist sol davant entrenadors que miren cap a altre costat i que simplement els interessa que els seus jugadors segueixin defensant el camp sense importar si havia o no golejada.
      Els jugadors volen jugar i defensar la seva porteria amb ungles i dents, obrir el vestuari a nous fitxatges sense importar-nos que ideologia tenen, simplement saber que volen el millor al camp, a Palafolls ..
      Fer un equip guanyador, que sàpiga el que el poble necessita, gent en atur mestresses de casa, treballadors en diferents sectors, en definitiva jugadors del dia a dia.
      Cal tenir una carrera universitària si no saps donar-li a la pilota?

      Elimina
    4. En primer lugar trabajador del campo, me parece muy bien tu opinion de que el jordi se ha precipitado en tomar la decisión, pero te aclarare una cosa.
      El jordi no a tomado ninguna decision a salido a votacion, hemos decidido todos y cada uno tiene su punto de vista.
      en segundo lugar, no a sido precipitada puesto que es vos populi que yo llevo personalmente mas de 1 años en politica y ya desde hacia mas de 1 año ya estaba la federacion rota.
      en tercer lugar, aclararte que yo no soy ninguna inutil, a lo mejor soy mejor que tú, y que lo demuestro cuando quieras, al menos tengo mas respeto y mas disciplina que tu, y sobretodo mas dignidad que muchos de los comentarios que tu expresas. y otra cosa a lo mejor el jordi le estabais enredando vosotros, no???
      el jordi estara verde, pero el verde que te quiero verde, es el color de la naturaleza, y la alegria y asi lo queremos.
      gracias por tu comentario, asi nos haces mas fuertes, y seguir trabajando para mejorar.
      muy buen trabajo compañeros y gracias por seguir luchando por lo que creemos y estar ahir, y por estar por palafolls.

      Elimina
    5. Treballador del Camp, Jo penso que convergència ha caigut sota el seu influx , les persones que avui dia formen el grup mai reconeixeran el seu error, la castatrofe soferta perquè persones que tenien posades a la lliste no eren les adequades, deixant un xavi dalmau, renegat a els baixos llocs col · locant en el seu lloc a una noia desconeguda que ens ha fet perdre un regidor (ho sento però no recordo el seu nom), a part de posar a Joan Gallart com cap de llista un senyor que ni cau bé, ni és conegut.

      Lluis G.

      Elimina
  9. juas juas juas !!

    Oye el del campo, ¿a que llamas tu disciplina?
    Le vais a flagelar o algo así?
    No crees que el respeto empieza por uno mismo?
    Ellos han tomado una decisión y santa paciencia que han tenido con los INÚTILES a quienes defiendes, si fuera yo hace tiempo les habría mandado a tomar por culo al primer feo que me hicieran a mi o a los demás, pero soy un simple charnego que a lo mejor no merezco ni opinar porque tu sabes mucho político de alto estandig.

    Y ahora hablemos de cosas serias, Buenas noches.

    Deciros que muy bien la decisión tomada, este pueblo necesita de personas con ganas de trabajar, con dos pares de cojones y que no tengan miedo a politicuchos de pueblo que se creen supermanes.
    Hay que hacernos todos un cambio de chip estamos hartos de mentirosos como CIU o PSC, hartos de prepotentes como PP y de escurre bultos como ERC de los hiervecitas como IVc, no digo que vosotros seáis mejores o no, tan solo que este pueblo necesita frescura, ilusión y gente nueva.

    yo os felicito es lo que muchos esperabamos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mario,

      Gràcies pel teu suport.

      Quan vam prendre aquesta decisió sabíem que tindríem reaccions com les del Palafollenc del camp, però també sabíem que serieu molts els que ens recolzaríeu i els que com nosaltres creieu que és hora de que els veïns de Palafolls recuperin el seu poble.

      No ens atrevirem a dir que siguem millor o pitjors que els altres grups, però empenta, idees, il•lusió i ganes de millorar en tenim per regalar. Esperem poc a poc anar aportant el nostre granet de sorra, i esperem que ens ajudeu amb els vostres comentaris i idees.

      Salutacions,
      GMP

      Elimina
    2. Hola Mario.

      Personalment et dire que em molesta, m'indigna que parlis amb desqualificacions cap a persones que conec. No parlo de partits polítics, ja que cada un defensa les seves idees, ideals de la millor manera que sap.
      Però insultar les persones que si conec tant me fa el seu color polític, són persones i algunes d'elles amigues, si m'indigna i no entraré en el teu joc.

      Només et diré que cadascuna d'elles segur que no perfectes, però si persones i només per això mereixen un respecte.

      una salutació

      Elimina
  10. Molt bon dia, seguim aquest interessantíssim blog i donar per segur que farem el mateix en la nova direcció del nou blog.

    Fa mesos que seguim la trajectòria presa per Unió Palafolls, un grup que semblava que no existia però que ultimament a pres rellevància desbancant convergència, i donant-se a conèixer en molts estats.

    No és un problema, per anomenar-lo d'alguna manera aïllat, en molts poble de Catalunya els militants d'Union estan passant pel mateix, la superioritat dels nostres socis de Convergència o millor dit la carta blanca que se li ha donat a una part del partit de la coalició a creat que gent molt vàlida es replantegi seguir o no sent gossos faldillers dels que ni tan sols fan la seva feina per ells mateixos, sent unió qui els tregui les castanyes del foc en múltiples ocasions, per després veure'ns apartats com la pesta de grans situacions com CiU.

    La vostra decisió, que estem segurs que no ha estat esbojarrada, sinó a consciència, estudiada i donant oportunitat prioritària al sistema comarcal, és una valentia que ens demostra que no tot és coalició i que podem fer sols moltes coses per després unir-nos si cal.

    La covardia, la por, els interessos polítics, per part de persones que estan per sobre de les polítiques municipals etc ... No són excusa per no donar la llibertat necessària o donar suport a les persones que volen fer i treballar pels seus pobles, veient-ens en múltiples ocasions coartats davant convergència, en molts pobles que estem patint la mateixa situació.

    Una gran lliçó que ens doneu als altres de dignitat, saber estar, de lluita pel que creieu, de tirar endavant davant les adversitats que us trobareu, de persones que realment estan cansades de sublearse sempre.

    Ens hauria agradat més UDC municipal de .......
    De tota manera el nom també ens agrada per a altres poblacions ...


    Anim i segur que no sereu els últims però si els primers a prendre aquesta decisió.

    Josep A. (Alt penedes))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Josep,

      Gràcies pels teus ànims.

      Has explicat molt bé la situació d'Unió a molts dels municipis de Catalunya, i com ja veníem dient des de feia molt de temps, aquesta és la situació en la que ens trobàvem.

      Hem fet el que hem cregut més convenient per al Poble, creiem que fan falta canvis i en la situació que estàvem no podíem oferir una alternativa vàlida.
      Pel que fa al nom, a nosaltres també ens hagués agradat continuar amb sigles de UDC, però no podíem esperar tant de temps com ens deien, no haguéssim pogut fer la feina que creiem necessària.

      Una salutació,
      GMP

      Elimina
  11. Us felicito, heu caigut en el parany més vell del món: desgast polític.
    Convergència de palafolls s'ha sortit amb la seva.
    Treure del partit al gra al cul que molesta, la millor manera és iniciar el tractament amb un especialista en la matèria per extirpar-lo.
    Aqui està el resultat.
    El següent serà fer-vos el buit polític, ignoraros en tot i crear un pacte entre els altres partits per acabar de extirparos del món polític municipal.
    I no us oblideu l'impacte de víctima que convergència utilitzarà perquè el poble pla us vegi com botxins.
    Esteu preparats?
    Comença el expectacul i vosaltres sou els bufons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Benvolgut anònim.
      Els únics que ens poden fer el buit polític son el veíns de Palafolls, perqué encara que sempre ens haguin fet creure que els partits controlen el panorama politic a la fi de tot son els votants els que decideixen qui será el seu reprensentant a l'ajuntament. Es el poble qui decidirà i no la resta dels partits.
      I si acabem siguent bufons ho serem però la consciencia tranquila de haver fet el que creiem millor pel poble.

      Elimina
    2. Bon dia, no acostumo a fer cas de anònims que vénen de persones que s'amaguen darrera una màscara, m'agraden les persones amb cara i ulls per poder rebatre amb tranquil · litat.


      Però contestaré per sentir-me al · ludida.

      Conec a l'equip que forma convergència a Palafolls, de fet he treballat amb ells, i són persones amb criteri i em sentiria defraudada i decebuda si fos veritat el que comentes.

      Confio en el que veig i escolto de primera persona i no en el que escolto o llegeixo d'un d'un ...... Això només ens porta a confusions, malestar, desconfiança i no saber mai la veritat.

      Si tornes a comentar fes-ho amb el teu nom si de veritat, si realment tens raó. de moment per mi és un comentari fora de lloc, busca raons, i mal intencionat que només busca un enfrontament irracional contra persones que no ho mereixen.

      Elimina
    3. Anònim,

      No creiem que la tàctica hagi estat la del desgast, quan es fa aquesta tàctica el que s'espera és que la persona es doni per vençuda i plegui. Això nosaltres no ho hem fet, sinó que creiem que sortim reforçats d'aquesta decisió.

      Tal com diu l'Alicia, no creiem que ens facin el vuit polític, coneixem a molts dels membres dels altres grups i creiem que són suficient ment ferms i justos com per adoptar aquesta postura.

      Igualment, si arribés aquest supòsit, no seria molt diferent a com veníem treballant fins ara, fixa't en l'últim ple, CDC presenta una moció de la qual no sabíem res...

      El que siguem o no els bufons ho decidiran els ciutadans, tal i com diu en Jordi. Són ells qui tenen la última paraula i qui al final posen a cadascú al seu lloc. No som del parer de que calguin unes grans sigles per poder tenir el recolzament i suport de la gent, el que cal és fer les coses bé, ser clar, sincer i treballar molt, si al final la gent creu que amb això no hi ha prou, doncs estarem feliços d'haver-ho intentat.

      Per acabar només dir que al contrari de ser bufons, fins ara el que ens hem trobat ha estat el suport i les felicitacions de molts, això si, només acabem de fer una primera passa, el temps dirà....

      Salutacions,
      GMP

      Elimina
  12. tens tota la rao,anomin, el faran el vuit, han tingut desgast politic, pero jo crec per el que llegeixo va un parell de meses que si sortirem... i més con aquests palanganas de cdc que no saben fer la o amb un canuto, i el lastima perque tenen molt a perdre els de cdc i més ara. pero aquest nois ets sortiren per que no son uns inutils con dir aquets treballador del camp alias ..... de cdc.
    molta sort, seguire llegius-ha en el nou blog. y anims no us deixe-ho vencer...
    Leonor

    ResponElimina
  13. Leonor,

    Gràcies pel teus ànims.

    No ens deixarem vèncer, ben a contrari, estem disposats a seguir endavant per ajudar en tot el que podem.

    T'esperem al nou blog.

    Salutacions,
    GMP

    ResponElimina
  14. Feliç revetlla de sant joan.
     
    Doncs jo estic molt espectant a veure que passarà. Sóc un de tants joves que no voten perquè la veritat no hi ha res que valgui la pena, potser fins ara.
    Espero poder assabentar-me quan feu algun acte, m'agradaria conèixer-vos i escoltar les vostres propostes. Potser tenim sort i de veritat canvien la política en el poble que no va molt fina d'encerts i que fa pena, per a mi són tots iguals CiU, PP, PSC, ERC i la resta.

    Jo no entenc de noms, sigles, comarca que sona a hobbit peniculeru , entenc de canvi i alternativa i els joves busquem alternatives i poder anar a votar sabent que no és mes del mateix.

    Felicitats i ja era hora que el poble s'aixequés.

    Oriol Farnes.

    ResponElimina
  15. Estic d'acord amb oriol.

    Els joves i no tan joves estem farts d'aquesta política de merda que no fa més que defensar xoriços, esprémer al treballador i no ajudar al necessitat.falta ètica i moralitat nostres polítics estan corruptes el poble ha de dir prou i que millor formant un partit amb gent del poble.

    Un gran pas, tant de bo en altres pobles facin el mateix

    Francesc veí Malgrat

    ResponElimina
  16. Hola, ahora que he visto que ha contestado una persona que no estaba seguro que estaba con vosotros lo digo, ¿ya sabéis que tenéis entre vuestras filas una futura senadora? eso es lo que va diciendo por palafolls. Si os votamos como podemos estar seguros que no será una transfuga y se cambiara al bando que más le de?.

    hablo de ruth.

    uno del más allá.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia i feliç sant Joan, No m'agrada contestar a qui sota pseudònims s'amaga.

      Però Ruth Artime és amiga de fa molts anys, la conec bé i encara que hem tingut i tenim els nostres més i menys, ens coneixem a la perfecció.

      Només contestaré amb una frase, a poc entenedor que sigui vostè s'entendrà perfectament:

      La violència verbal és la por als ideals dels altres. Gandhi

      Elimina
  17. jejejejeje yo senadora, jijijiji. que risa jamas e dicho que quisiera llegar a senadora aunque a dupitada no me importaria que se cobra bastante. jejejejje
    menos mal que no me conoces demasiaso sino no pensarias eso de mi. y sino dimelo a la cara, hombrecillo del mas alla... jejejeje

    ResponElimina
    Respostes
    1. bon dia Ruth.
      Tenir objectius en la vida és una cosa molt bona,  important i necessari tota persona hauria de tenir objectius ia més dir-ho sense por, el que passa que l'enveja fruit de la naturalesa humana sobre surt i hi ha qui no pot controlar-la perquè el seu afany de destrucció cap al veí és més forta que la racionalitat que hem de tenir.

      Elimina
  18. y otra cosa hombrecillo del mas alla, yo siempre e estado orgullosa de ser de union, y eso lo sabe cualquiera. osea que si aun no lo sabias es por que eres tu quien no estas informado, y me lo preguntas a mi directamente, tambien que me conoces...
    jejejeje pobre infeliz llevo mas de un año diciendo que soy de convergencia y union, o acaso no me viste de apoderada en las elecciones, jejeje
    y a ver si eres valiente y lo que me tengas que decir me lo dices a la cara.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo sempre igual que el tu m'he sentit molt orgullosa de tenir una ideologia política com és la de CiU en totes les seves vessants, malogradament els esdeveniments ens han portat a prendre decisions doloroses a tots.

      Ara agafo aquesta nova etapa amb il.lusió, amb ganes de fer coses diferents, de veure créixer el meu poble, de veure com canvia tot i sobretot gaudir de la política que és el que m'agrada.

      Una forta abraçada Rut, i no canviïs sobretot en les teves il · lusions i objectius, diguin el que diguin.

      I si algun dia prens una decisió perquè els teus ideals han canviat, o variat, saps com saben els que realment em coneixen que jo no miro, no faig a les persones pel seu color polític, ni tan sols les etiqueto per això, sinó perquè són persones i això és el que valoro siguin dels colors que siguin.

      Elimina
  19. Y ahora que el matrimonio mal avenido se ha terminado, mientras arregláis los papeles de divorcio. ¿No puede a ver una segunda oportunidad?.
    Yo soy votante de ciu y me gustan ciertas personas de convergencia y ciertas de union y me jode mucho esta situacion.

    gracias

    Jonhatan esteve

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jonathan

      El cami que ens ha portat fins aqui ha sigut molt dur com per ara donar marxa enrera, creiem que aquesta es la millor manera de treballar pel poble.

      Gracies

      Elimina
  20. Buenas noches.

    Soy vecina de este pueblo desde hace 15 años, ya en Badalona votaba a CIU, y ahora ver estas cosas me descolocan. Creo que tanto vosotros como los otros tenéis que tener claro que los votantes merecemos un respeto, y os pido que por favor habléis y luego lo hagáis juntos ante la radio, dejar el orgullo de lado y respetar a CIU. Y hablo de los dos porque los dos sois iguales de tecos.

    Maria luisa martinez vecina de palafolls

    ResponElimina
    Respostes
    1. Maria Luisa

      Respectem a CIU però tal com li hem respost a en jonathan em pres el camí que considerem correcte. no es una questió de tossuderia...

      Moltes gracies

      Elimina
  21. Estem molt contents que per fi es formi un grup nou polític, una gran glopada d'aire fresc per a molts palafollenses, que ja estàvem cansats de qui hi ha a l'Ajuntament de Palafolls.
    Suposem que ara Valentin tindrà un altre mal de cap només esperem que ha vosaltres no se us compri, esperem veure-us aviat ocupant com a mínim una cadira ben merescuda a l'Ajuntament.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marta.

      Moltes gracies pel teu suport, esperem poder tenir la teva confiança i la d'altres veins de Palafolls per que així sigui, mentrestant seguirem treballam com fins ara.
      Una abraçada

      GMP

      Elimina
  22. Això ha anat malament, des que xavi Dalmau va deixar convergència i va posar al seu cosí al capdavant, un dels germans treserres que a part de no tenir carisma s'ha carregat el partit en quatre dies, i ara hi ha un nou president que no sabem d'on ha sortit, (potser un nou familiar?, amic íntim?) i que de moment el tema segueix sense funcionar, no ha fet neteja en el partit i es veu el fracàs, quan militants els abandonen, els seus socis de partit marxan, i militants es prenen un descans o això diuen.

    Em sembla molt correcta la vostra decisió, quan el fracàs d'unes eleccions no és reconeguda, i les persones que han fracassat segueixen asseguts a la mateixa cadira, que respecte ens tenen als seus votants?.

    Estic molt enfadada amb convergència per no saber fer les coses, per permetre la vostra marxa que ens suposarà una pèrdua de vots important i tot i així (lamenten la vostra marxa) que no es donen compte?, Crec que encara segueixen vivint als núvols.

    Senyors de convergència canviïn de tàctica o els veig fora de l'Ajuntament i sense representació.

    Montse

    ResponElimina
    Respostes
    1. Montse

      Moltes gracies per la teva felicitació, ens està sorprenent gratament que cada cop sigueu mes persones que respecteu la nostra desició inclús que la compartiu, aixó ens dona força per continuar treballant.

      Una abraçada
      GMP

      Elimina
  23. Fa anys convergència a palafolls era una gran família, no sé que a passat, alguns comenten que l'Alcalde Valentin a pactat amb Dalmau la caiguda de CiU, de ser així no ho acabo d'entendre.
    En aquests darrers temps hem vist com persones antigues en el partit eren apartades com si tinguessin la lepra, hem vist desconeguts que han passat sense pena ni glòria fins i tot s'han permès el luxe de fer-nos perdre un lloc en l'Ajuntament.
    Esperem que aquestes persones no tornin a estar entre els elegits a les llistes electorals després de la gran bufetada rebuda.
    Jo també em sento enfadat, humiliat i trist perquè el meu partit al qual voto de tota la vida s'ha trencat.
    El full que cada any convergència treu perquè llegim com va tot, ha estat un fracàs, un riota de nen petit, un entonar !He sido yo!, una vergonya venint d'un partit seriós.
    Mai he llegit una cosa tan humiliant per als votants de convergència.
    Només espero i desitjo que si us plau es prenguin cartes en l'assumpte a través de qui sigui, i això canviï, ara us aneu vosaltres, jo pensava que "intentariais" ajudar a aixecar el partit, no sabia que el vaixell ja estava enfonsat.

    Lluis G.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Lluis

      En un principi la nostra idea era intentar aixecar el partit juntament amb convergencia, malauradament com ja hem explicat, ens hem trobat amb traves que han fet que aixó no fós posible. Ara la nostra feina es treballar per donar una alternativa a tots els veins de Palafolls.

      Moltes gracies.
      GMP

      Elimina
  24. David saavedra (Palafolls San luis)26 de juny del 2012, a les 17:05

    La gente dice lo que piensa pero hace lo que siente.. aunque no siempre. Muchas veces pensamos algo pero no logramos hacer. Finalmente la gente nos reconoce y valora por lo que hacemos no lo que pensamos, vale decir, uno es lo que hace y no lo que piensa, porque de buenas intenciones esta lleno el mundo, hay que cumplirlas y hacerlas realidad.

    No vueles como un ave de corral cuando puedas volar como un águila.

    Enhorabuena y adelante.

    ResponElimina
  25. David.

    Tal com dius hem de seguir endavant perquè no es poc el camí que ens queda per recorrer.

    Moltes gracies pel teu suport.
    GMP

    ResponElimina
  26. Enhorabona,
    Tot i que crec que el que hi ha fins ara ha demostrat ser un bon govern (sinó no portaria tant de temps davant el poble) i crec que continuaré inclinant-me cap a ells m'alegra saber que apareixen cada dia més grups dins el ventall polític del nostre poble. Benvingudes siguin totes les noves idees!
    Espero que aquest nou grup no caigui en el mateix error que els anteriors i, ofuscats per intenta deixar malament els qui ara estan al poder deixin de prendre bones decisions. Prou de tant queixar-se i intentar parar el que s'està fent i més idees i participació. No és bon moment ja per uns nous "pactes de la Moncloa". No ens hem d'unir tots per intentar arreglar les coses.
    Ànims per pujar endavant el vostre grup, ser petit no us condemnarà a ser "aixafats com formigues" com he sentit anteriorment, sinó us donarà forces per començar de 0.
    Sort!
    PD. No perdeu el temps responent inútilment a anònims, no val la pena. Si t'involucres amb la política sempre en surts escaldat, tothom pensa que els qui intenten fer el millor pel nostre poble són uns corruptes i pessetes. Per sort encara quedem els qui ens informem sobre la situació i admirem els qui sense rebre res a canvi intenteu fer el millor per Palafolls i teniu força per fer-ho. No tants missatges anònims, si algú té queixes, que s’involucri activament en el que pensen que és just! Anònims, sentats davant l'ordinador les coses no s’arreglen! UN cop més, ànims!

    ResponElimina
  27. Benvolguda Martina.

    Primer de tot volem agrair que ens segueixis tot i següent votant de un altre partir, de tot cor, gracies.
    Tal com dius el nostre únic objectiu es donar una nova alternativa al municipi i per descomptat que el nostre full de ruta no passa per dedicar-nos a criticar sense un motiu legitim, esta clar que el govern actual ha fet coses bones, sinó fos així molts de nosaltres no haguéssim triat Palafolls com a lloc per viure encara que com tot sempre hi han aspectes a millorar I aquest es el motiu pel qual hem decidit muntar un nova alternativa municipal.

    canviant de tema, es una llastima que s'utilitzi l'anonimat per atacar directament a membres d'aquest grup com ha sigut el cas de la ruth, realment es trist veure que encara que estem tractant de política municipal existeixi la necessitat imperiosa de fer mal a una persona que no s'ho mereix...malauradament com es diu ve amb l'uniforme i ja es prou dur dedicar tantes hores a aixo com a sobre rebre insults...

    De nou moltes gracies.

    GMP

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.